Sådan reducerer du på 3 uger de hyppigste senfølger efter en kræftsygdom

Få det bedre fysisk og mentalt med mit 3 ugers online minikursus. På kurset får du:

  • Redskaber til at blive opmærksom på din krop og sind, hvordan din krop og dit sind har det
  • Øjeblikkelig ro meditation som lydfil
  • Kropsscanning som lydfil
  • Simple yogaøvelser

299 kr.*

Læs mereKøb nu

Tilbudet er gældende indtil 15/11, herefter 799,- kr.

“Det kom bag på mig, at jeg reagerede så kraftigt, da jeg blev erklæret rask. Det var nok egentlig først der, at alle mine problemer med dårlig søvn, tankekaos, stress og angst kunne få plads”

– Karin, tidligere kursist

Om kurset

  • Har du også svært ved at få en god nats søvn?
  • Bliver (også) du ofte overvældet af tankemylder?
  • Oplever du (også) at din krop er stiv og umedgørlig, og at du har smerter?
  • Er du (også) bange for, at intet bliver som før du fik kræft?

Så er der håb forude

Når du har gennemført dette 3 ugers online minikursus så garanterer jeg dig, at du har fået det meget bedre – både fysisk og mentalt.

På kurset (som du kan tage når det passer dig), lærer du at blive opmærksom på, når din krop og dit sind “larmer” og du får redskaber til at skabe ro.
Du vil blive guidet ind i simple og effektive yogaøvelser, som gør en stor positiv forskel i din krop og du får en meditation og en kropsscanning som lydfil, som skaber både fokus og ro. Du får arbejdsark til dagligt at følge din fremgang, og du får tips til daglige rutiner, som gør din hverdag nemmere. God fornøjelse.

Andre har spurgt

  • Skal jeg have kendskab til yoga og/eller mindfulness?
  • Svaret er nej det skal du ikke. Kurset er tilrettelagt for begyndere, så ingen forkundskab er nødvendig. Du vil blive taget i hånden hele vejen.

Minikurset er tilrettelagt, så du kan arbejde med de forskellige øvelser lige når det passer dig ~ uafhængig af behandling, transport, energi etc.

Mindfulness

Forskning viser, at mindfulness til reducering af
senfølger efter en kræftsygdom er særdeles effektivt. Træner din opmærksomhed og din hukommelse, reducerer stress, angst og depression.

Yoga

Simple yogaøvelser til at smidiggøre arvæv/stift bindevæv efter operation, kemo, stråler og medicinsk behandling.

Logbog

Studier viser, at når vi fører en simpel logbog/dagbog over vores dagligdag, så får vi mere overblik og overskud.

Sunde rutiner

Du får en checkliste med konkrete forslag til at skabe sunde og varige rutiner i din hverdag.

Hold øje med facebooksiden https://www.facebook.com/ymkraft